Jak grać akompaniament w stylu Hendrixa

Szymon ZeifertAkordy i Chwyty Gitarowe36 Comments

akompaniamnet w stylu hendrixa

Gra rytmiczna Hendrixa charakteryzowała się mieszaniem akordów z krótkimi riffami.

Dzięki temu była znacznie ciekawsza niż po prostu odgrywanie chwytów.

W jaki sposób możesz zacząć samemu to wykorzystywać? W tej lekcji poznasz jeden z takich riffów, który możesz dodać do durowych akordów.

Kliknij i zobacz:

Skomentuj poniżej.

(UWAGA: Chcesz poznać 3 bluesowe zagrywki, które urozmaicą Twoje solówki? Kliknij TUTAJ i zobacz bezpłatną lekcję)

blues-poziom

36 Comments on “Jak grać akompaniament w stylu Hendrixa”

  1. Przepraszam Cię Szymon – ja do Sławka! Sławek, napisałeś to, co ja chciałem… „Kiedyś nie było takich możliwości technicznych żeby uczyć się grać. Trzeba było dużo słuchać z taśm, z radia a potem jakoś odtwarzać na gitarze 😉
    Do wielu zagrywek dochodziło się niejako po omacku, wkładając bardzo dużo wysiłku w pomysły, jak to coś zagrać..” – ale nie jako „oldboy gitarowy” tylko „oldboy”. Dodałbym jeszcze, że szkoły muzyczne czy ogniska )w moim mieście) bardziej zniechęcały niż uczyły -( prawie cztery lata akordeonu ).
    Lepsze efekty były na gitarze, a teraz przez Szymona jestem wściekły, że się tak szybko urodziłem i nie zdążę wszystkiego przerobić.
    Szymon – dzięki!!!

  2. Jestem już oldboy’em gitarowym. Kiedyś nie było takich możliwości technicznych żeby uczyć się grać. Trzeba było dużo słuchać z taśm, z radia a potem jakoś odtwarzać na gitarze 😉
    Do wielu zagrywek dochodziło się niejako po omacku, wkładając bardzo dużo wysiłku w pomysły, jak to coś zagrać..
    Tym bardziej teraz z przyjemnością słucha się i ogląda prowadzonych przez Pana Szymona lekcji.
    Super jest to, że są one proste do zrozumienia i przećwiczenia, a efekt słychać już po chwili.
    Pomimo wieku nie porzuciłem gitarki i cieszę się, że przez te lekcje mogę jeszcze czegoś fajnego nauczyć się.
    Dziękuję Panu, pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w nowym roku 2019 życzę
    Sławek

  3. Dziękuję jest Pan wspaniały. Dobry sposób przekazywania wiedzy praktycznej i teoretycznej.
    Dziękuję za wszystko i życzę dalszych sukcesów

  4. Fajnie.

    Uwielbiam Hendrixa. Co do zagrywki to ja łącze A z fis i po dodaniu zapychaczy wychodzi coś wspaniałego. Dzięki za lekcje. Naprawdę masz dar do przekazywania wiedzy.

  5. Szymon! Gratuluję. Wszystko ok. Oglądam i ćwiczę wszystko to co do mnie ślesz, choć trochę już gram mam 42 lata. Zawsze warto czegoś nowego się nauczyć. Zresztą człowiek wszystkiego uczy się całe życie 🙂