Uniwersalna zagrywka na pentatonice #2

Szymon ZeifertImprowizacja na gitarze, Zagrywki gitarowe24 Comments

Czas na kolejną przydatną zagrywkę na pentatonice molowej.

Jest to uniwersalna fraza, którą będziesz mógł wykorzystać w wielu sytuacjach.

Kliknij wideo i zobacz lekcję: „Uniwersalna zagrywka na pentatonice #2”

Podkład użyty w lekcji:

(kliknij tutaj, aby pobrać podkład na dysk)

Jeśli lekcja Ci się podobała to skomentuj poniżej oraz poleć znajomym!

(UWAGA: Chcesz opanować granie pentatoniki molowej i innych podstawowych skal na całym gryfie? Kliknij TUTAJ i zdobądź poradnik z 20 najpopularniejszymi diagramami skal)

20-diagramow

24 Comments on “Uniwersalna zagrywka na pentatonice #2”

  1. Materiały są super pomocne dzięki. Dużo w głowie mi się poukladalo. Mam jednak pewne ograniczenia w postaci gitary akustycznej, na której nie jestem w stanie niestety pościągać strun i zagrać pewnych zagrywek. Myślisz ze wymiana strun na bardziej miekkie pomoże ?

    1. Na pewno pomoże, ale wciąż będzie to trudniejsze niż na elektryku. Na szczęście większość rzeczy możesz spokojnie ćwiczyć na akustyku: skale, arpeggia itp.

  2. Witam,
    jak mogę bez dłubania w poszczególnych lekcjach zgrać wszystkie swoje kursy z materiałami pomocniczymi i bonusami na dysk komputera. Bywam w różnych miejscach gdzie są problemy z lepszym Internetem. Nagrywanie lekcja po lekcji jest czasochłonne i uciążliwe. Czy jest inny sposób. Pozdrawiam i życzę fajnego Nowego Roku. Pozdrawiam Janusz Mostowski

  3. na pewno uzupełni moją bazę zagrywek:) cenię ludzi którzy łączą pracę z pasją pozdrawiam
    p.s. a czy podkład można gdzieś pobrać jeśli nie to poproszę do niego chwyty

  4. Witam Panie Szymonie !!!
    Wykonuje Pan kawał dobrej roboty dla tych którzy chcę kiedyś grać .
    Pozdrawiam
    Waldemar