Riff Gitarowy w Stylu Jimiego Hendrixa + Analiza

Szymon ZeifertAkordy i Chwyty Gitarowe11 Comments

riff gitarowy

Nie ma to jak dobrze brzmiący riff gitarowy, prawda?

W tej lekcji pokażę Ci riff w stylu samego Jimiego Hendrixa i dodatkowo zanalizuję co dokładnie tam gram…

…tak, abyś mógł samemu tworzyć podobne, dobrze brzmiące riffy.

Tak więc kliknij teraz wideo poniżej i  zobacz ten gitarowy riff bluesowy:

Kiedy już nauczysz się jak zagrać ten riff gitarowy to skomentuj proszę poniżej i napisz jak Ci się podobała lekcja oraz jakie inne tematy chciałbyś, abym poruszył.

(UWAGA: Zobacz darmową wideo-serię 3 lekcji “Jak Przenieść Swoją Grę Akordową Na Profesjonalny Poziom?”. Kliknij TUTAJ i obejrzyj.)

3 zagrywki gitarowe

11 Comments on “Riff Gitarowy w Stylu Jimiego Hendrixa + Analiza”

  1. Uwielbiam takie lekcje, gdzie podczas nauki wchodzi coś czego można użyć później swobodnie i rozwijać, a nie tylko odtwarzać czyiś utwór. Dziękuję. Szacunek. Ćwiczę pilnie i efekty praktycznie z każdym dniem są widoczne. Jak już mam dość teorii i wkuwania położenia dźwięków na gryfie to okraszam to jakąś lekcją z rifem albo utworem potem znów wracam do zakuwania i … to działa.

    1. dzięki, bardzo się cieszę, że lekcje spełniają dokładnie taki cel z jakim je tworzę – czyli rzeczywiście popychają do przodu w nauce gry na gitarze, a nie tylko uczą odtwarzania. Życzę dalszych efektów!

  2. Dzięki Włodku, będę w takim razie starał się tworzyć lekcje także na temat gry akordowej.

  3. Szymon jak najwięcej różnych technik kostkowania akordów i jak wyćwiczyć współpracę lewej i prawej reki w grze akordowej i jak napisał kolega fajnych akordów ,sposobu ich wykorzystania

  4. Dzięki za miłe słowa. Wszystko kwestią praktyki, więc myślę że ćwicząc mądrze w niedługim czasie również osiągniesz wymarzony poziom 🙂

  5. No powiem ci ze wymiatasz 😀 chciała bym grać z taką łatwością jak ty. widać ze nie sprawia ci to żadnego problemu tylko po prostu się tym bawisz. czekam na następne opracowania i wskazówki 🙂

    1. Jak zawsze cenny materiał. Mam wykupione u Ciebie 3 z 5 modułów jednak nasunęła mi się taka uwaga. Brak obszernego materiału i ćwiczeń na temat prawidłowego kostkowania. Nadal mam z tym problem, często kostka ucieka albo nie trafiam w te struny struny które chcę. Myślę że w jeden z kwadransów dla gitary mógłby być poświęcony temu zagadnieniu. Oczywiście korzystając z Twoich lekcji zrobiłem gigantyczny postęp. Polecam.
      Pozdrawiam

      1. Dzięki Darku za miłe słowa. Co do kursów to rzeczywiście póki co nie skupiałem się na temacie techniki/szybkości gry. Postaram się przygotować coś na temat problemów o których piszesz.